笑 飞

书 雪

神 连

侠 天

倚 射

碧 白

鸳 鹿





........

Saturday, March 6, 2010

开车了

终于学开车了....
今天是第一天哦....
我的L lesen 的 tempoh确是21/1/2010-20/4/2010.....
在我等待的过程中...
我非常生气....
如果你是我的话是否会像我有这样的脾气呢??
很担心没时间学完叻....
那uncle真的差点把我给气死了.....
今天学了两小时....
我的脚学到麻痹了.....
在学的过程中.....
又踩又放又换又转又看又累又爽......
此刻的心情不知如何形容好.....
哈哈哈~
我驾的蛮顺的....
不过我不满意自己的表现....
因为没有我想象中那么好.....
嗨~
希望下次会好一点....

3 comments:

Fiona said...

haha, all the best wei!!
i started to like driving manual eeeh..feel shuang expecially changing the gear that time x)

Edwin said...

Thk...
Are u carzy??
I hate manual....
very fan when i'm changing the gear....
bacause i sure cant concentrate to drive on the straight road...

Fiona said...

LOL, i'm not crazy!
seriously, try few more times mayb u'll change ur mind :)